Kvällsblogg

2012-09-24 22:46:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var även denna dagen förbi :-) Den har bestått av plugg och mys med mina små huliganer :) En promenad på eftermiddagen hann vi också med, Linus va nöjd som fick åka vagn. =) William gnällde mest över att det var jobbigt att gå. Frågade vart ståbrädan var som han typ inte använt på över 1 år :-P Blev lite sur då jag sa att vi bärt upp den på vinden och att han är för stor för den. Jag tycker inte han ska använda den då han faktiskt har två friska ben att gå med.
 
Lite tvätt och sånt har vi också hunnit med . Och imorgon är dagen fullspäckad. Jag ska hinna med att leta efter vinteroveraller till barnen, och bara hoppas att det finns kvar i deras storlek. Risken finns väl att det är ganska utplockat nu? =/ Hoppas inte! Vinterskor behöver dom också. Och sen ska jag hitta en vinterjacka till mig själv. Och sen behöver jag handla mat. Mycket att göra med andra ord. Nej, nu ska jag ta min mensvärk och gå och lägga  mig tror jag ;)
 
 
Vårat lilla troll ♥
 
 
Bröderna bus ♥
 
 
med sin älskade dockvagn ♥
 
 
en bild på mamman i familjen också ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

vilken mysdag :) Ja helt sant, flis klagar ibland också när hon går men har man två friska ben skall dem användas ;)

Fina biler på barnen och dej! :)

Kramar

2012-09-25 @ 09:57:49
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback