Måndag - 120903

2012-09-03 12:56:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Får gratulera min kära storebror på 33-årsdagen! GRATTIS!! =)
Annars är barnen på dagis. Linus har nog längtat dit efter kompisarna, för han vinkade så glatt i fönstret på mig :) Skönt att han är frisk igen så det blir lite ordning på torpet :) Annars händer det väl inte så mycket idag. Plugga tills barnen kommer hem och sen är de full ruljans här hemma igen :) Klura ut vad vi ska äta till middag kanske? Det ger sig. Vad ska ni äta idag?
 
Igår var William på barnkalas hos sin kompis :) Fotbollstema hade dom, William va gör nöjd när han kom hem sen. Dom hade hoppat hoppborg och lekt + att dom fick varsin godispåse så han va nöjd. :) Efter det fick vi besök av Linda & Maxim för lite lek ;) Och sen fixade vi en mumsig söndagsmiddag - Fransyska som Jörgen gjorde i ugnen, med potatis och hemmagjord brunsås :) *smarrigt*
 
Sen va det soffhäng resten av kvällen grinandes till Marley & jag. =/ . På nåt sätt känns det som att det va meningen att vi skulle se den filmen. Vad är oddsen att man ser en film där en familj tvingas gå igenom en avlivning på sin älskade älskade vovve tre dagar innan det är ett år sen vi satt i den sitsen.. Vad är oddsen för det? Det kändes i hjärtat igår iaf vill jag lova. Man bara slungades tillbaka till den femte september 2011. En av dom värsta dagarna i mitt liv ♥
 



Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

har ni funderat på att skaffa en ny hund eller blir de kanske längre fram, eller inte alls?

ville du gästblogga föresten? =)
Kramis

2012-09-04 @ 08:10:46
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback