Måndag 120917

2012-09-17 09:39:07 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Monday morning =) Ny vecka är här igen! =) Barnen är precis lämnade på dagis! Och jag har satt mig med datorn i knät, ska alladeles strax hoppa på ett nytt arbete i Special pedagogik. Som denna gången handlar om hjälpmedel till personer med ett funktionshinder. Inte så jätte jobbigt arbete, så hinner nog med det under dagen om jag ger mig fan på´t.
 
Kl 7 imorse vaknade barnen :-) Jörgen gick ner med dom och gav dom frukost! Jag låg kvar och drog mig en stund till ;) Nu är det däremot dags att ta tag i livet hehe. Plockade även två fästingar på Linus, eller ja Jörgen gjorde, för jag tycker dom är äckliga :P Han hade en på örat och en på huvudet. Trodde dom hade typ gått i ide vid det här laget, men tydligen inte. Han va iaf jätte duktig och satt helt still när Jörgen tog dom, duttiga Linus ♥
 
Nepp, bäst att sätta igång! :)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Men fyyyy för fästingar! UÄK!

2012-09-17 @ 12:37:18
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Moa

Åh fy för, Leo har haft en minifästing på magen en gång. Men vi har hund så kanske inte så konstigt om den har ramlat av honom eller så. Han har så mycket päls så de kommer knappt in! ;)

2012-09-17 @ 14:57:47
URL: http://lillagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback