Måndag 120924

2012-09-24 11:08:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Och tre månader kvar till julafton ;) Är det nu man ska inse att tiden faktiskt springer iväg? Och gnälla lite över att man inte hinner med hälften av allt man vill hinna med. Barnen växer upp alldeles för fort, Linus fyller för helskotta 2 år om mindre än en månad =/ Har lite svårt att förstå att han funnits hos oss i snart 2 år! Herregud! Ja vi har inga småpluttar här hemma längre. Men i mina ögon kommer dom alltid att vara mina små hjärtan ♥ Även om det är mest trots nu från bådas sida. Härligt va?
 
Idag är båda hemma från dagis. Linus ögon är fina egentligen först idag, men jag kände att det är bättre att ha han hemma en dag extra än att han ska gå tillbaka och dom får skicka hem honom igen. Men förhoppningsvis kan båda gå imorgon om allt ser ok ut. Just nu är dom där uppe och leker. Och jag sitter här nere och har precis skickat in en komplettering, ska ge mig på ett annat arbete nu som jag påbörjade i förra veckan i Vård & Omsorg.
 
Helgen har vart lugn. Vi har inte gjort många knop faktiskt. Grejjat hemma och myst tillsammans hela familjen :) Lite sånt =) Skönt att slippa ha massa måsten, för det består ju vardagen hela tiden av ändå tycker jag ;) Haha! :)
 
Back to school now ;)
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Gud så mysigt ni såg ut att ha det hemma :)

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2012-09-28 @ 12:01:08
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback