Tisdag 120918

2012-09-18 21:43:00 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Godkväll :) Idag har jag hårdpluggat! Satt 3,5 timma nonstopp och skrev tills jag knappt kunde läsa mer för det bara var kaos i huvudet, men jag blev klar med uppgiften och fick den inskickad. Super skönt! Nu ligger jag ett steg före med alla uppgifter och det är underbart! Finns inget värre än när man känner sig stressad av att en uppgift ska vara inne och man skriver bara fel då. Bättre att kunna ha lite tid på sig och att det blir riktigt, så slipper man oftast kompletteringar med ;) Super! Älska distans!
 
Sen kom det en kille från Securitas Direct och installerade larmet =) Tog väl ca 2 timmar men sen va det klart =) Känns skönt att ha ett bra skydd, speciellt när Jörgen jobbar natt och jag är ensam hemma med barnen. Innan hade vi ju Rocky så då behövde vi inget larm, han var ju båda larm och livvakt typ :) Men nu finns ju inte han och då känner jag att det vore bra med ett larm. Inte bara för inbrottsrisken men även för brandrisken, man vet ju aldrig när olyckan är framme.
 
Imorgon är tanken att hinna till gymmet, det hanns aldrig med idag. Men förhoppningsvis hinner jag en sväng imorgon :) Bara få gå ur min aggretion på gåbandet eller crosstrainern :) Lovely!
Nu ska jag strax gå och lägga mig efter att Sara vart här på en kopp och lite prat ♥
 


{ våran lilla lintott }
 

 

 
{ gosisen }
 

 
{ avrundar kvällen med en mysig brasa }

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

vilken trygghet att ha ett larm, det är ju hur bra som helst :)
goa bilder på din lilla! :)

2012-09-18 @ 23:07:59
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Moa

Nää ush,finns inget värre och det är extra jobbigt när man är mitt i det.. =(

Ush det förstår jag. Är också lite så, har inte riktigt tid med hunden nu, men nu är det så mycket med loppan så det är inte så konstigt, men det är synd om honom att han inte får den uppmärksamheten han behöver.

Jasså vad kul, vill ni ha en liten flicka också?! =)

2012-09-19 @ 07:44:09
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Moa

Ja fy för, jag kan tänka mig att det gjorde jäkligt ont. Så som hon skrek också liksom, åh det skar i både öron och hjärta!

Hehe, nää klart inte. Det blir säkert en flicka ska du se! ;)

2012-09-19 @ 20:03:21
URL: http://lillagroda.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

tack! :) är riktigt näjd med den ;)
hoppas allt är bra!

kramar

2012-09-19 @ 21:43:46
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback