Torsdag - 120906

2012-09-06 22:38:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Här va det livat.. eller inte. ;)
Men, det finns ju anledningar till det. Igår va en tuff dag, så jag orkade helt enkelt inte. Men så är det ju ibland, man kan inte alltid vara på topp. Har förresten gått och skaffat mig ett träningkort. Så nu ska jag försöka få fart på den här lata kroppen. Plus att kanske om jag har tur lyckas bygga lite muskler på köpet ;) Ska bara komma in i det också. Känns iaf som att jag kommer ha lite träningsvärk imorgon men de får det vara värt, det ska väl kännas när man har tränat right?
 
Annars har jag pluggat i vanlig ordning. Det gamla vanliga.. Det som sker varje dag liksom. Och det går bra och framåt :) Känns skönt att det verkligen flyter på den här terminen. :) Har precis sträck kollat klart senaste säsongen av Vampire Diaries för att få en liten tillbakablick va som hände, kommer inte rikigt ihåg men nu vet jag och jag kan kmappt bärga mg tills oktober då dom nya avsnitten kommer, men innan dess så startar ju SoA & Grey's Anatomy. Visserligen så släpps dom bara i USA men vem orkar vänta tills dom släpps i Sverige? Not me.
 
Ska strax krypa ner i sängen. Jörgen jobbar och kommer inte hem förän inatt =/ Tråkigt att gå och lägga sig ensam. Även om jag är rätt van vid det så.. men ja. Han jobbar dessutom hela helgen tråkigt nog. Men även de borde jag vara van vid. Nepp, om jag skulle släcka ner här och gå upp till den goa sängen :)
 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på.. Har vart dåligt med de senaste :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback