En liten lillasyster ♥

2013-04-15 19:15:06 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Idag va det ju som sagt RUL :-) Var sjukt nervös hela morgonen, sikken tur att vi hade tid på förmiddagen, för jag tror inte mina nerver hade pallat så mycket mer väntan haha! Ultraljudet gick iaf bra, allt va toppen med bebis, moderkakan satt i bakvägg, högt upp. Bebisen hade bra med fostervatten och allt annat såg toppen ut :) Och en liten flicka dessutom, hon letade och letade och letade och hittade verkligen ingen snopp :P 
 
Gjorde även vaginalt ultraljud för att mäta livmodertappen och inte då heller fanns de någon snopp ;) Livmodertappen var iaf lång och fin, 54 mm :) Så de kändes jätte bra! Bäst av allt att det finns inga konstigheter på våran lilla bebis! Allt såg ut precis som de skulle. 
 
Livet känns helt underbart nu! :) Två underbara gossar, en liten tösabit i magen, en underbar man ♥ Ja, livet känns helt enkelt på topp. Jag är fortfarande lite i chocktillstånd, jag trodde aldrig vi skulle få en dotter, jag är ju en pojkmamma liksom :P Men grabbarna blev glada iaf, och William va väldigt nöjd med att det kommer en lillasyster :) Min going! ♥ 
 
Och helt vild är hon i magen, känns konstigt att säga det hon.. ;-) 
Världens bästa bröder kommer hon få iaf ♥ det vet jag! 
 
 
Våran lilla tösabit ♥ 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad spännande det måste vara att vänta barn! Längtar själv till den dagen jag är i samma sits som dig, även fast det är ett tag kvar tills dess. Hoppas allt är bra med dig :)

2013-04-19 @ 13:59:32
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback