Lördag 130420

2013-04-20 09:26:43 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God morgon Lördag :-) Solen skiner här på Torngatan och de ser ut att bli fint väder idag :-) Idag ska William på kalas hos en kompis i sin "klass" :) Det ska bli skoj tycker han, han är redigt taggad så han och Jörgen ska strax åka iväg och köpa en present till honom :) 
 
Här hemma blir det lugna puckar, vi har inte så mycket planerat. Jag håller på att tvätta lite, så att grejja lite hemma är väl nåt vi ska göra. Ska gå igenom grabbarnas bebiskläder tänkte jag. Se vad vi ska ha kvar och vad jag kan göra mig av med. Försöka göra plats i någon garderob/byrå för lillasysters kläder. Just nu är de väldigt tight om plats så får se hur jag ska lösa det ;-) Tur man är kvinna, vi brukar ju kunna lösa det mesta :) 
 
Till mat idag har barnen beställt tacos :) Så det ska vi väl ordna till dom :) Annars blir det bara mys hela dagen lång och imorgon kommer barnens mormor & min gudmor hit :)
 
Hoppas ni har en mysig lördag <3
 
 
Blommor jag fick på min födelsedag i torsdags av min bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: anna

varsågod :D hoppas ni får en bra lördag :)

2013-04-20 @ 10:39:47
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: Angelica

Tur det är några veckor kvar tills lillasyster kommer ;)
Här måste vi också lösa med plats till kläder för bebis och Zeb behöver en ny garderob då han har allt i en byrå.

2013-04-20 @ 10:45:15
URL: http://fifflas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback