Måndag 130422

2013-04-22 18:28:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hejhej måndag :) Idag har det stått enbart plugg på schemat, suttit i flera flera timmar med anatomin & fysiologin på andning och cirkulationsorganen. Det är ju inte så att det finns en grej att skriva om. Utan få med ALLT ! Så jag fick så snällt sätta mig efter jag hämtat barnen med. Men nu är jag iaf klar med den delen, bara en reflektion och en disskution som saknas, sen är den uppgiften klar. Tur man har till sista juni på sig att få in alla uppgifter för dom kommande är inte direkt små om man säger så. Huvudet svämmar över av all info och fakta idag. 
 
Bilen vår är dessutom trasig =/ Åh, man blir så handikappad utan bil, även om inte jag har körkort. Men nu har inte ens Jörgen nån bil till jobbet :/ Verkar som att drivaxeln gett med sig, men jag hoppas verkligen inte de för jag orkar inte med ännu en stor kostnad på bilen. Så himla tråkiga pengar att slänga ut och det känns som att vi har tillräckligt med utgifter den här månaden. Men tydligen tycker inte nån annan de :P Ja, vi får väl se vad som händer och sker med den där bilen. 
 
Nej nu får jag mysa lite med mina små kottar innan dom ska göra sig iordning för sängen ♥ 
 
 
Bild från igår vecka 18+4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback