När chocken lagt sig lite..

2013-04-16 20:27:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja, nu har chocken lagt sig lite över att vi ska få en flicka. =) Spanade lite på bebiskläder idag, och de kändes konstigt att man ska få handla kläder på flickavdelningen, det har ju alltid blivit automatiskt att man bara går förbi där, jag har ju aldrig behövt titta där innan om jag inte ska köpt nåt till nån kompis dotter. Men aldrig till mina egna barn eftersom jag har inga flickor. Finns ju såklart hur mycket sött som helst. Inte just flickkläder, men bebiskläder över lag. Nåt plagg ska jag väl inhandla, men annars känns de lite tidigt än. Sen får jag ju gå igenom grabbarnas bebiskläder och se vad hon kan få ärva :-) Finns ju en hel del neutralt också från dom och en del turkost & grönt och det passar ju också till en liten tjejja! :)
 
Annars har det vart plugg & prov idag i Barnhälsovård :-) Och det gick bra, jag fick in en uppgift idag och provet fick jag godkänt på! :) Så det känns skönt. Nu är det inte jätte många uppgifter och arbeten kvar på denna terminen, och sen är det färdig pluggat för min del. Sen ska jag bara gå hemma hela sommaren och vänta på att bebis ska kika ut :) Sen är det bara att söka jobb under mammaledigheten och hoppas på napp! Men tills dess ska jag njuta av min sista mammaledighet, hemma med barnen ♥ 
 
 
 
Tösen ligger och bökar på och trycker :) 
(Ni får ursäkta mina 70.000 bristningar) 

Kommentarer
Postat av: Dainty Decibel

haha bristningar är ingenting att ursäkta :)
Du väntar ju faktiskt ditt 3e barn :D

Kram

2013-04-19 @ 13:53:18
URL: http://daintydecibel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback