Järndropp

2013-08-17 13:14:00 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har jag vart på Näl på antenantal för att få lite påfyllning av järn. 
Dagens hb låg på 70, barnmorskan tittade på mig och undrade hur det ens var möjligt att jag stog på benen, eller ens kom ur sängen.. "Ja, men jag gick hit svarade jag då" Hon tyckte nog inte jag var riktigt klok. Så sen fick jag en infart i armen och lite go vätska som flödade in i mitt blodsystem som förhoppningsvis ska höja mitt hb så kanske dom resterande 4,5 vecka ska gå på räls ;-) 
 
Så nu sitter jag ensam hemma och väntar på att mina barn ska komma hem. Som jag saknat dom, grät floder igår efter dom, knappt sovit en blund inatt och grinat som en tok idag med. Vill aldrig lämna bort dom igen, fyfan va jobbigt de har vart. Nej jag ska nog passa på att städa lite innan dom kommer ♥ 
 
 
 35+3
 
 
Ironwoman, de är jag de xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback