Tredje Advent

2013-12-15 21:30:21 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Halloj Söndagkväll! 
Nu har även denna helgen passerat, och en fullspäckad vecka väntar mig.. Usch får ångest över hur jag ska hinna allt, imorn är det prov i skolan, så är det utvecklingssamtal, efterkontroll hos bm, besök hos tandhygienisten and so on.. Sen är det alla förberedelser inför julen. Så det finns att göra om man säger så . 
 
Helgen har iaf vart lugn. Igår var iväg på granjakt :) Och vi kom hem med en fin kungsgran :-) Så den har vi klätt idag, barnen var helt speedade när det gällde att få hänga kulor i granen :) Men fint blev det, väldigt färgglatt om inte annat. 
William fick iaf pencillin utskrivet i fredags eftersom värken inte gav med sig, så det har vart ganska kämpigt att få i han den, men det har gått bra efter lite tjat . Får se om han kan gå till skolan imorn eller om han får vara hemma en extra dag, idag har han vart ganska yr, men får se hur det ter sig imorn ;-) 
 
Men nu ska jag gå upp och lägga min lilla tjej som har somnat i pappas famn ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback