Första BM besöket

2013-02-06 10:02:30 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Igår var jag på inskrivning hos barnmorskan :) Jätte trevligt och hon mindes mig och min problemfyllda graviditet xD Både på gott & ont kanske? Men denna gången hoppas jag inte på en sådan psykiskt påfrestande graviditet, utan en normal sådan. Utan massa knasiga komplikationer. Men tätare tillväxt UL skulle jag få. Jag har ju redan sen innan vart i kontakt med läkaren jag hade på SMVC när jag väntade Linus och han lovade mig regelbundna kontroller från v26. 
 
Men annars var allt bra :) Tog lite prover och sånt som man gör vid inskrivning, pratade rent allmänt. Känns skönt och bra och jag är väldigt nöjd med min barnmorska. Annars knallar det och går , mår fortfarande väldigt illa, men de är hanterbart tack vare lergigan. 
 
Nu måste jag sätta fart med plugget. Har två stora arbeten som ska vara inne denna veckan :/ Suck!! Hatar att jag hamnat efter nu =/ Så går det magsjuka på dagis med, så de skulle väl vara grädden på moset nu när man redan ligger efter =( 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har du? :)

2013-02-06 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback