Onsdag 130220

2013-02-20 17:25:50 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så har februari snart passerat. Tiden går fort när man har roligt. Veckorna också för den delen. Magen har börjat växa lite också sakta men säkert och jag börjar så smått må bättre :) Det värsta illamåendet börjar klinga av nu, kan må lite småilla men inte sådär extremt som jag gjort innan :) Dock fick jag starta denna morgon med att kräkas, men jag kräks hellre än och må illa, förutsatt att man inte kräks hela tiden då. Det kan jag tänka mig är mindre mysigt! :P 
 
Idag har det stått plugg på schemat. Är så himla omotiverad denna terminen så de finns inte. MEN jag vill ju bli godkänd i kurserna så de är ju egentligen bara att se till att få det gjort. Men nä denna terminen går riktigt segt. Har väl inte samma GO som jag haft innan, samt att jag är trött och seg nu, det va jag ju inte förra terminen. 
 
Annars går de framåt, är i vecka 9+3 nu. Och nästa vecka ska jag åka till Göteborg för KUB Ultraljud :) Ska bli kul och få se den lilla bebisen igen! :) Igår var jag och William på 5,5 års kontroll och de gick finfint han vägde 20 kg & va 120 cm :) Och vaccinationen fixade han galant, men idag va han hemma med mig för han hade ont i armen efter vaccinet. Nu ska jag äta lite mat innan jag kräks av hunger :) 
 
 
Väntar på bussen till BVC 
 
 
Efter att Linus lämnats på dagis, passade vi på att leka med lera :) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag utmanar dig att skriva 8 sanningar om dig själv ;) ha de gott!

2013-02-25 @ 13:04:38
URL: http://Http://melly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback