A long long time ago..

2013-01-03 15:27:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Long time no see.. Redan den tredje januari och vi har gått in i ett nytt år - 2013! Hoppas det kommer bli ett fint år även om det är lite trouble in paradise. Men de löser sig nog på ett eller annat sätt. Vi har lite saker här hemma vi måste jobba med, både jag och Jörgen. Men jag hoppas att allt ska lösa sig till det bästa. Man får kämpa och mötas på halva vägen så ska nog allt bli bra i slutändan. På ett eller annat sätt, men jag tror att vi behöver vårda våran relation som par och inte bara som mamma och pappa. Men de är inget som görs på en dag eller två utan det kommer säkert ta lång tid, men tiden får utvisa. 
 
Annars är det sista lediga veckan. På måndag börjar barnen på dagis igen efter ett ganska långt juluppehåll, och jag börjar plugga och hoppas på att få jobba ett par timmar emellanåt också :) Imorgon ska vi åka till Göteborg och gå på Disney on Ice. Ska bli kul. William har vart på det för 2 år sen, men jag har aldrig vart med. Linus får tyvärr inte följa med, han har liiiiiite för mycket myror i brallan ^^ Men nästa år är de nog lagom att han följer med =) 
 
Nu ska jag mysa med mina små prinsar! ♥ 
 
 
Pajas-Linus! ;) 
 
 
 
Julklappen från mormor va poppis! :) 
 
 
Lunch ute har vi också hunnit med :) 
 
 
 
Det nya året skålades in med Pommac ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback