Lördag 130112

2013-01-12 10:05:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon lördag! Sovit kasst som fan inatt :/ Somnade rätt gott vid 23 men sen vaknade jag vid 03 och hade skit svårt att somna om. Försökte somna en stund efter Jörgen gått upp med barnen, men de va lönlöst =/ Så det var lika bra att masa sig upp och satte igång en maskin tvätt och vek den som jag tvättade igår. 
 
Igår efter Jörgen kommit hem åkte jag och Sara ner till stan med barnen för att köpa helgmys! Mysigt, även om inte William lyssnade så värst bra. men men, sen fick jag ett plötsligt sug efter Subway så jag lockade med mig Sara på ytterliggare en tur ner till stan och jag lovar er - jag hade hela himmelriket i munnen. Ååååh va gott det va! Mätt & belåten blev jag också. 
 
Nej lite frukost känns lockande idag :) 
Sen en mysdag med min familj ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback