Måndag 130114

2013-01-14 19:59:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Fjortonde Januari redan. Tiden bara rusar iväg.. Jösses. Idag är det vanlig tråkig måndag. Jörgen jobbar natt och jag har precis lagt barnen så nu sitter jag i soffan, har tänt lite ljus och njuter av egentid. William har dock inte riktigt somnat än, hör hur han dunkar uppe i sitt rum, men Linus har iaf somnat efter att ha frågat 70.000 ggr "Ääääää du? Ääääääädu mamma" Trots att jag förklarat för honom att mamma sitter där ute. Nu är det bara William som ska somna också. 
 
Idag har det stått plugg på schemat. Närmare bestämt barnhälsovård. Och det gick bra, fick arbetet inskickat iaf =) Nu är det bara att hoppa på nästa i Akutsjukvård, men de tar nog lite längre tid, är snäppet större arbete. Men de ska bli spännande, tur jag har min brorsa att fråga om råd som ändå jobbar med det. Annars är det lugna puckar här hemma, händer inte så mycket just nu. Har dock lite roliga saker planerade framöver, men inget jag får berätta än, men det kommer =) 
 
Nej, nu ska jag njuta av min egentid :) 
Tjingeling! :) 
 

Kommentarer
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

kan william sova på dan än? fast ni kanske är uppe tidigare än oss? :)

2013-01-17 @ 12:10:21
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback