Sjukstuga

2013-01-21 15:33:51 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har två små sjuklingar här hemma. Eller ja, William är ju frisk nu =) Men han har legat i feber hela helgen. Så inget roligt har vi hittat på. Och imorse vaknade Linus med 39,5 graders feber. Men hoppas det snart ger med sig för lillfisen med. Inget kul att se dom små liven sjuka. Tack o lov är han inte så tagen av febern just nu. Så nu sitter vi allihop i soffan och kikar på Peter Pan :) 
 
Veckan som kommer är rätt lugn. William kan troligtvis gå till dagis imorgon. Men annars ska jag väl klämma in lite plugg. Har en uppgift i räddningsmedicin som ska vara inne i slutet på veckan, så det borde jag få gjort. Så nu sitter jag här och funderar på vad vi ska äta idag. Om det finns nåt i matväg som passar mina små gossar? Alltid denna ständiga fråga.. VAD ska vi äta idag? 
 
Får nog bli lite gos med mina små gosfisar nu ♥ 
 
 
Morbror va på besök i lördags :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback