Torsdag 130117

2013-01-17 20:08:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll =) Torsdag idag och snart är det helg igen. Massa plugg har hunnits med i veckan. Imorgon blir det att fixa klart ett arbete i räddningsmedicin :) Lite segt bara att det inte finns någon kursbok till den. Jag föredrar att leta information i en kursbok, men men. Det får ju gå ändå. Finns ju faktiskt internet ^^ 
 
Och idag är det min stora älsklings födelsedag! Tråkigt nog jobbar han natt, så det blev inget direkt firande av han. Men jag tror vi ska göra en liten tårta imorgon och fira att han är ett år äldre hehe ;) Kanske kan hitta en liten paket med, får dra med mig pojkarna imorgon efter dagis och kika! 
 
Annars blir det en hyfsat lugn helg. Vi ska på lite kalas under helgen, först är det hos barnens kusin och sen ska William på kalas hos en kompis =) Så det finns att göra, och sen ska vi bara njuta av att vara tillsammans under helgen =) Jörgen är ju ledig på helgerna nu ett tag fram över så då vill man ta vara på tiden och vara tillsammans och hitta på lite saker. 
 
Pojkarna ligger uppe och sover nu =) Så jag ska passa på att grejja lite här hemma nu :) 
 
 
Linus väntar på välling :) 

Kommentarer
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

SV: haha jag läste nog lite snabbt du mena alltså på kvällen ja fick för mig dom sov på dan :p

2013-01-17 @ 20:18:36
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback