Anställningsintervju

2013-06-03 16:46:31
» Kommentarer(2) «


Idag var jag på anställningsintervju på näl :) och de gick väldigt bra, jätte trevlig kvinna som höll i intervjun. Så numera är jag timanställd på näl. Ser fram emot att få jobba lite och dryga ut semesterkassan :) + att jag får en massa arbetslivserfarenhet. Och ser de som en fördel sen när jag ska börja på heltid efter denna mammaledigheten. Då kan de ju ha vart bra om man jobbat nåt innan.

Så jag är riktigt glad idag. Känns som man äntligen får lite möda för allt slit man gjort i skolan. annars händer de inte så mycket, ska strax börja med middagen här, får se vad man ska hitta på. William är ute och leker med en kompis och Linus håller mig sällskap :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis. Hoppas dom ringer. Vart på sjukhuset är du timanställd?
Trevlig sommar.

2013-06-04 @ 10:47:28
Postat av: Sarah

Vad roligt! Jättegrattis! :)

2013-06-06 @ 00:04:12
URL: http://sarings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback