BM besök v.29

2013-06-27 21:38:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Idag va de dags för ytterligare ett besök hos barnmorskan :) 
Började med att kolla vikten som numera står på +15 kg (MED SKOR PÅ) Väldigt viktigt dedär. 
Mitt socker låg fint på 4,6 och sen tog dom de vanliga immuniseringsproverna, hittils har jag legat bra så de får gärna fortsätta så =) Linus tyckte det va väldigt spännande när hon först stack mig i fingret och sen i armen och han kunde se hur blodet rann ner i provröret. Frågade sköterskan om allt mammas blod va slut nu? Inte så lätt för han att förstå :P Haha.. 
 
Sen mätte hon magen som visade på 27 cm =) Och bebisen ligger precis på medelkurvan :) Toppen tycker jag! Hjärtljuden låg på 145 så hon sköter sig min lilla donna ♥ Fick en ny tid om en månad igen. Men då är min bm på semester, så nästa gång vi träffar henne, ja då är de snart dags att föda barn :) Herre jösses, ibland undrar jag vad jag gett mig in på igen. haha! 
 
Sen avslutade vi våran mamma/son trip med lite byxshopping till den lilla pojken som växer som ogräs just nu. Och en fika på Espresso House hann vi också med :) 
 
 
Väntar på bussen ner till stan :) 
 
 
Har klippt av mig håret igen :P Sist gång var jag också gravid i v29 =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback