Lördag 130615

2013-06-15 09:04:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon :)
Så va de helg igen, och jag har vart vaken sen 05.30 *gäsp* men mina barn är ju tydligen morgonpigga så ;) i onsdags gjorde jag min första jobbdag, jätte intressant avdelning jag kommit till och det är mycket att ta in för att kunna lära mig deras rutiner. Men personalen är super trevlig och jag tycker jag kommit in bra i gruppen =) Skulle jobbat torsdag med men då blev Linus dålig på natten. 39 graders feber och jätte tufft med andningen och astman, så jag fick så snällt stanna hemma, men kunde jobba på fredagen istället :)

Så efter jobbet igår åkte vi och handlade och sen spenderades hela eftermiddagen utomhus i det fina vädret, fick knappt in barnen. Haha. Nu myser vi i soffan och barnen har precis ätit frukost. Jag borde snart ta mig nåt att äta med. Sen vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Vi har faktiskt inget planerat idag. Känns rätt gött att kunna ta dagen som den kommer med =)


Hoppas ni har en mysig lördag =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback