söndag 130609

2013-06-09 08:14:28
» Kommentarer(0) «


Så var söndagen här. Och helgen är snart slut för vår del. Igår spenderade jag hela dagen i sängen, hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag kom liksom inte längre. Först framåt kvällen fixade jag att vara uppe en stund, men fick ta Alvedon innan jag skulle sova och tack och lov så vaknade jag inte med huvudvärk idag =)

Så lång helg har vi haft nu, men dags att gå tillbaka till rutiner imorgon. Och barnen ska få gå till dagis. Annars är veckan rätt lugn än så länge. Egentligen skulle jag vart på ultraljud på torsdag men dom flyttade min tid till veckan därpå, så jag får längta några dagar extra.

Prinsessan i magen är helt vild de senaste, hon rör sig och sparkar så mycket att de gör ont emellanåt. Igår trodde jag helt seriöst att jag skulle få inre blödningar i buken. Haha. Vet inte riktigt vad hon sysslar med där inne. Men idag är de bara 100 dagar kvar till BF =) som vi längtar!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback