Kluven

2013-03-26 12:50:48 Dagboken
» Kommentarer(10) «


Jag är lite kluven på om jag ska fortsätta blogga.. Har hållt denna bloggen i liv sen -07 så det har ju blivit ett par inlägg under åren som har gått, mycket har hänt sen jag startade upp denna bloggen. Vi har fått två barn, det har vart en sjuhelsikes berg & dalbana och nu väntar vi barn nr 3. Så ja, vi har gått igenom mycket tillsammans vi & bloggen. Mycket av mina känslor finns ner printade här, och det känns lite sorgligt att det kanske ska innebära slutet nu då. Men jag vet inte tiden känns inte som den räcker till för mig. Jag försöker hinna med mig själv, barnen, min man, hemmet och dessutom plugga 3 rätt stora kurser. 
 
Därav har inte bloggen vart någon prio för mig. Men samtidigt är det ett bra sätt för mig att kunna ventilera mina känslor på. Vissa gillar det jag skriver, andra inte kan jag tänka mig. Men så är det väl med allt här i livet, man kan inte vara alla tillags och det är verkligen något jag lärt mig under de här 6 åren som bloggare. Folk har så sjukt mycket åsikter om mig, vad jag gör och inte gör, vad jag köper till mina barn och bla bla bla. 
 
Så vad tycker ni? Fortsätta skriva eller gå vidare med nåt nytt.. ? 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jag kikar in då och då och tycker det är kul att läsa :) Tyckte det skulle varit kul att se hur det går med bebis nr 3. Men du gör ju som du känner och har du inte tid med en blogg så har du ju inte det :)
Kram

2013-03-26 @ 15:40:45
URL: http://mioee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skriv lite då och då när du hinner och känner för det.
Mig kvittar det hur ofta du uppdaterar, det är kul att läsa de gånger du skriver :)

2013-03-26 @ 15:48:22
URL: http://fifflas.blogg.se
Postat av: Alexandra

Fortsätt blogga :)

2013-03-26 @ 16:00:05
Postat av: Emma

Jag älskar att läsa din blogg! Jag förstår om du inte har tid att skriva men jag älskar att läsa om dig och ditt liv. Kram

Postat av: milla

fortsätta! =)

2013-03-26 @ 20:06:18
Postat av: nalle333

Fortsätt! Blogga bara när lusten faller på och få bort den där "måste" känslan. (fick änna den känslan av ditt inlägg). Bloggen är inget måste; det är något man väljer att göra, när man känner för det. Och att folk har åsikter..låt dom ha det. Håll huvudet högt och keep on rockin'!

2013-03-26 @ 20:51:51
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Malin (Minty - bdb)

Jag tycker om att läsa, även om det inte är din prio ett och det kanske inte blir så mycket skrivet.
Tycker du att det är skönt att skriva av dig ibland så gör det! Är min åsikt iaf! :)
Inget blir roligt om det blir ett måste, ibland är det mycket på en gång i livet och då är det ju skitbra att du prioriterar det som är viktigast! :)
Och vi får verkligen ta och ses någon gång, är lite mycket för mig också just nu, så kanske i sommar eller när våren mer infunnit sig! :)
Kramar!

2013-03-26 @ 20:55:13
Postat av: Aldina

Du kan ju ta ett uppehåll & vila ut umgås med familjen och inte alls tänka på bloggen. Sen när du känner dig redo igen så kan du börja skriva igen. Jag och alla andra ivriga läsare som älskar din blogg kan vänta & vi har förståelse att tiden inte räcker till. Så ta en paus & koncentrera dig på det viktigaste just nu!
Kram

2013-03-27 @ 07:33:17
URL: http://www.mammaaldina.blogg.se
Postat av: Maria

tycker absolut du ska fortsätta blogga. även om du inte bloggar så ofta

2013-03-27 @ 11:25:59
Postat av: Linda!

Fortsätt skriva :) tycker de är kul att följa er :)

2013-03-27 @ 22:28:33
URL: http://asomilinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback