Måndag 130520

2013-05-20 22:12:31 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ny vecka, nya tag.. =) Helgen rullade på här, även om den bestod av jobb för gubbens del. Lördagen var helt underbar, vi gick tipspromenad hela familjen som vi förövrigt vann ;-) hehe! Sen åkte William till sin faster över natten och vi andra åkte hem och grillade, Jörgen köpte en flaska vin till mig (alkoholfritt såklart)  supergott till maten, och sen spenderades eftermiddagen ute i trädgården med bara lillfisen hemma. Kvällen spenderades i soffan med diverse onyttigheter framför Eurovision Song Constest såklart! Tyckte Robin var grym, men Danmark var helt klart värdiga vinnare!! =) 
 
Söndagen va jävligt lugn ;) Inte många knop där inte. Jörgen va däremot duktig och klippte gräset, första gången den här säsongen. Så nu ser det inte så vildvuxet ut på baksidan ^^ Idag har jag och barnen vart på Williams förskolas utställning nere på Kulturhuset N3! Där dom ställde ut sina robotar som dom gjort, och mitt hjärta smälte! Så fina skapelser från alla barnen. Och jag va en riktigt stolt mamma!! Hade riktigt svårt att hålla tårarna borta ikväll! 
 
Nu ska jag alldeles strax försöka få några timmars sömn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback