Tisdag 130507

2013-05-07 20:20:37 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Så va ännu en härlig dag förbi :) Idag har vi haft riktigt sommarväder över 20+ :) Och jag har tom lyckats bränna mig, jag som aldrig i hela mitt liv bränt mig eller ens kännt av det men de gör jag nu. Gör inte ont men de känns. Måste bero på att jag blivit gammal :P Hahah! Så en ful bränna efter både BH och linne har jag fått, så hoppas på fler soldagar så jag kan sola bort de fast nästa gång med solkräm, vill ju inte bränna sönder mig eller få fula pigmentfläckar. 
 
Haft en liten playdate hemma idag :-) Malin & Sara var här en sväng + barn och röjde! Sen hade jag två väldigt trötta killar som slocknade på 5 min efter att jag lagt dom i sängen, skönt tyckte mamman! Så nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska äta till kvällsmat och inväntar min man ♥ Men de lutar åt att han får grilla lite kött till mig *nom nom* Finns de nåt bättre än grillat på sommaren? Tror inte det va. 
 
 
en rödbränd mama
 
 
min prins ♥
 
 
min miniprins ♥
 
 
Åh, jag älskar er så mycket ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback