BVC - 7 veckor ♥

2013-11-11 21:02:26 Rebekah
» Kommentarer(1) «


Idag hade vi tid hos BVC :-) Började med att väga och mäta och vågen stannade på 4995 g & 58 cm :) Hon växer på bra vår lilla tjej, följer sin kurva alldeles perfekt! Och ligger perfekt i sin utveckling, väldigt stark för sin ålder. Fick även fylla i ett formulär för hur jag mår som mamma, och det visade att jag var en välmående 3-barnsmamma :) Men, de är ju inga konstigheter. Hon är ju så snäll vår lilla donna, så hur kan man må annat än bra då? :) 
 
Sen var de även läkarundersökning denna gång, hon lyssnade på hjärtat och kollade henne och vi gick därifrån med en OK stämpel i rompan! ;) Min duttiga tjej! :) Nu har hon precis somnat för natten, så jag ska väl grejja med nåt annat ;P 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

men har ni separerat?
Du nämner ju inget om jörgen om din familj?

2013-11-13 @ 11:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback