Lördag 131109

2013-11-09 22:56:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var denna lördag förbi.. Barnen vaknade runt 7 imorse så då var det bara att kliva upp, även om jag helst inte ville det, så varmt o gott i sängen ;P Men ner o äta frukost innan den lilla donnan vaknade och ville ha käk =D Sen har dagen rullat på, även om vi inte hittat på så värst mycket. William har vart o lekt med grannpojken och vi andra har mest myst hemma =) Passade på att låta Jörgen mata lillan idag, och med honom tog hon flaskan utan problem, är bara med mig hon ska bråka ;P Hahaha.. Men huvudsaken är ju att hon tar den me honom, då jag ska iväg ett par timmar om 3v, så då vore de bra om hon tog flaska ;)
 
Nu ikväll passade jag på att baka lussebullar . =) Riktigt smaskens blev det och en perfekt kvällsmat. Jörgen jobbar även inatt, så jag ska alldeles strax gå upp och lägga mig. Imorgon är det Fars dag så barnen ska väl få pyssla ihop nåt till sin pappa, men vi får se vad vi hittar på :)
 
Vad tycker ni om den nya looken på bloggen då? =)
 
 
Morgonmys ♥
 
 
När pappa matar går de bra :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va fint de blev me de nya designen =)
har du fixat själv?

2013-11-10 @ 08:59:12
URL: http://www.melissasprinsar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback