Lördag 131123

2013-11-23 21:39:17 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är lillan 2 månader ! Usch va fort de går, snart kryper hon väl också? Nej, de går verkligen ruskigt fort. Utvecklas som bara den, hon har mer och mer vaken tid och är så himla go o mysig. Så fort man tittar på henne ler hon med hela ansiktet och har börjat "prata" mer o mer o jollra :-) Så himla gott att se! Skönt att veta att hon är en välmående liten tjej ♥ 
 
Jörgen jobbar i helgen, så de är jag och barnen som myser ♥ Idag har det vart en lugn dag. Vi håller på att julpynta faktiskt. Jag har så mycket jag måste göra i veckan så det hinns inte riktigt med. Och på lördag ska jag iväg på tjejkväll, så istället för att stressa med det så tjuvstartar jag med julen, och det är så jäkla mysigt, med alla ljusstakar och ljus. Älskart!! ;) 
 
Några få julklappar han inhandlats till barnen :) Men vi ska snart bege oss till Ullared för lite mer shopping. Och förhoppningsvis hittar vi det vi behöver där. Risken är väl bara att det kan bli farligt dyrt där, det brukar bli det. Och då ska vi faktiskt ha barnvakt till Rebekah för första gången, lite nervöst faktiskt. Har aldrig vart borta från henne mer än 2 timmar, men hon ska vara hos sin älskade gudmor så jag vet att hon kommer ha det bra =) ♥ 
 
 
Blir glad när brorsorna pratar med henne ♥ 
 
 
Den första snön föll i torsdags. 
 
 
 
 
 
 
Sara's bebigunga är ju bara så rolig tycker Rebekah ♥
 
 
Så mys! 
 
 
2 månaders tjejen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback