Måndag 131125

2013-11-25 19:38:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hej måndag ! 

Så va det en ny vecka.. Helgen har flytit på fort. Söndagen gick även den i pyntandets tecken. Men nu börjar det bli klart, har lite små fix kvar som att fixa iordning adventsljusstaken, eller lådan kanske man ska kalla det haha ;) Men jag har ju några dagar på mig. Idag har vi handlat hem lite mat så vi klarar oss ett tag fram över, skönt när de är påfyllt i kyl & frys . =) Några advents stjärnor fick även följa med oss hem =) 
 
Annars har dagen varit lugn. Bara myst hemma med en övertrött liten dam. Hon somnade här för en liten stund sen helt utmattad. Så nog va hon trött alltid. Snart dags för dom andra barnen att sova också, så man kan få lite egentid i soffan innan de är dags att sova med. Jörgen är sjukskriven denna veckan pga sin axel som han har en hemsk värk i, han var hos läkaren igår och fick lite smärtstillande med sig hem. Får hoppas han blir bra snart :-) 
 
Nej, nu ska jag inta soffläge här xD
 
 
Söt liten tjej ♥
 
 
 
Julfint i köket 
 
 
Vi fyndade en tripp trapp stol igår till Rebekah :) 
 

Kommentarer
Postat av: anbso

Hej. Jag har förstått att ni hade svårt att få en försäkring till er lilla linus. Nu har vi fått en prematur kille som vid födseln vägde 1043gr så hag antar att det kommer bli svårt för oss med. Hur gjorde ni? Vad ska man tänka på? Vilket bolag godkände er sen?

2013-11-29 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback