BVC Hembesök

2013-10-08 20:23:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag har BVC vart på hembesök :) Hon hade med sig massa info till mig (som jag redan visste såklart) Fick även en BVC bok som lilla dockan ska ha. Sen var det dags att väga henne och hon hade gått upp till 4150g nu :) Jätte bra, nu har hon passerat sin födelsevikt och växer precis som hon ska. Sen kände sköterskan på henne och tyckte hon va jätte fin, vår lilla tjej =) Får väl se när vi ska dit igen, hon skulle ringa mig om en ny tid :) 
 
Har även passat på att teckna en försäkring på henne. Det blev Trygg Hansa, har dom till Linus och är väldigt nöjd. Så det ska nog passa för henne med, men gud va smidigt det va att försäkra henne jämfört med när vi skulle försäkra Linus. Det var ju ett rent helvete att få ett försäkringsbolag att godkänna honom, trots att han vart frisk från start. Tänk va födelsevikten kan spela stor roll där. 
 
Nu väntar jag på att min lilla tjej ska vakna och äta, de börjar spänna o boobsen nu :P 
Klippt mig har jag också gjort idag, gott att klippa ur håret lite och få lite liv  det :) Har ju tagit rejält med stryk efter all blekning. Men nu ska de allt bli lite lyster i det igen =) 
 
 
Mitt nya hår =D 
 
 
 
Mina vackra barn ♥

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad charmig krabat, snygg frissa du har

Svar: Tack ska du ha =)
Marie

2013-10-11 @ 04:51:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback