Fredag 131011

2013-10-11 21:34:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så va det äntligen fredag =) 

Inte för att det spelar mig så stor roll ändå, jag är ju hemma varje dag ändå :P Men Jörgen är ju lite mer "ledig" iaf, även om han ska jobba denna helgen =S Men pengar måste man ju ha så det är bara att gilla läget. Annars har det vart ganska lugna puckar den här veckan. Igår tog jag med mig barnen på en trip ner till stan för att ta en fika tillsammans. Jätte mysigt! :) Dom skötte sig faktiskt väldigt bra får jag lov att säga. 
 
Idag har Linus vart ledig med mig . William har vart i skolan, och sen har vi lekt hemma hos Sara & Nicolina. Rebekah, hon har mest sovit idag. Imorse tog hon sovmorgon ända till 11.30 så de har inte vart mycket vakentid där inte. Nu sover alla barn och jag sitter i soffan och kollar på Idol . Sen tänkte jag kika på lite andra serier som jag följer =) Får passa på när inte Jörgen är hemma och jag har tven för mig själv :) 
 
Imorgon är det höstmarknad här i stan, så jag tänkte att vi skulle åka ner och kika lite på det :) Kanske hittar nåt kul där ;P Om inte annat så lite marknadsgodis ;) Farligt att amma, känns nästan lite som om jag vore gravid med alla konstiga sug. Men jag antar att det är så när man ammar, minns inte hur de va förra gången. 
 
 
Lilla Grodan ♥
 
 
Mini mannen ♥
 
 
Lillan, i den fina klänningen vi köpte igår . 
 
 
Den lilla mamman också . 
 
 
Min lilla rosa madam ♥
 
 
Fredagsmys! 

Kommentarer
Postat av: Maria

tips på bra hemsidor med söta barnkläder?

Svar: Oj, det finns ju hur mkt som helst. Men jag älskar Villervalla & Newbie :)
Marie

2013-10-11 @ 22:48:23
URL: http://mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback