Onsdag 131030

2013-10-30 11:14:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är snart Oktober månad slut.. I helgen jobbade Jörgen så jag och barnen körde vårt race ensamma. I lördags tog vi bussen till Vänersborg för att kika in oktobermarknaden o se om det va nåt att ha. Men inte så direkt. Linus köpte sig en buss och William ett svärd samt Pokemon kort, mamman köpte enbart godis ;P Haha! Ett riktigt tråkigt väder var det dock , vi gick där i ösregn och blev dyngsura! Så pappan fick komma och hämta oss sen när han hade vaknat till liv. 
 
På söndagen hade vi lite kalas för Linus här hemma.. Han tyckte det va superkul att ha sina kusiner här och han körde rena racet här hemma, sen somnade han som en utslagen hjälte på soffan, gick inte för nåt i världen att väcka honom haha . Vi andra festade till det med kinamat till kvällsmat :) Riktigt smaskens! 
 
Annars rullar vardagen på. I måndags va vi alla lediga, William har höstlov från skolan, så i måndags var han hos sin kusin och lekte. Men idag är han på fritids och Linus är på dagis och jag försöker plugga lite =) Annars händer det inte så mycket. Vardagen är lite grå och trist just nu, men julen närmar sig med stormsteg och det ska bli riktigt mysigt när man får börja julstöka här hemma, få pynta och greja och baka tillsammans med barnen :) 
 
Men nu hör jag att min lilla donna håller på att vakna så dags att inta amningsposition :) 
 
 
 
 
Pappa är väldigt rolig :-)
 
 
Även brorsorna är väldigt roliga :-)
 
 
Morgonmys med storebror Linus ♥
 
 
Kärleken i mitt liv ♥ 

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Diezel -13.

Kunde inte kommentera på Instagram, så provar här. Är du medveten om att ni har satt fast sängmobilen fel? Tänkte bara så att tösen inte får den på sig..

2013-11-01 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback