Torsdag 131017

2013-10-17 20:55:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Torsdag :) 
Dagarna rullar på.. Vardagen är numera ett faktum, det är lämna barn på skola & dagis. Och Linus har gjort sin sista dag för den här veckan, så imorgon är han hemma med mig. Får se vad vi ska hitta på medans William är i skolan imorgon. imorn kväll ska William dessutom gå på sitt allra första disco , han är inte alls så liten min pojk längre. Hur stort känns inte disco då? Min fina pojke ♥ 
 
Jörgen gör sista natten nu, och måste säga att nattveckan gått riktigt bra, bortsett från att pojkarn vaknar tidigare än fan på morgonen, vilket gör att jag inte är helt pigg haha.. Men de kunde vart värre. Och natten till idag slog lillan tom på stort o sov mellan 21-04 och denna morsan hade jäkligt ont i sina bröst då kan jag lova.. Såg ut som två bomber haha xD . 
 
På lördag får vi besök av barnens mormor som vill träffa sitt nya barnbarn, och på söndag fyller våran miniman 3 år ♥ Så då blir de lite kalasande med tårta & paket :) Jag vet fortfarande dock inte vad vi ska köpa till honom, för de enda han önskar sig är brandbilar & lastbilar . Vi får väl se vad vi hittar på =) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback