BVC - 3,5 månad ♥

2014-01-07 22:08:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåj tisdag ! Fullt upp hela dagen lång. Imorse fick jag väcka min lilla skrutta vid 7! Hon va inte alls fullt så glad på sin mamma då, hon är ju så himla van vid att få sova till 10, så att gå upp vid 7 va hemskt. Men hon somnade om gott när jag gick och lämnade William och Linus. På BVC gick det jätte bra. Va jätte skönt att få träffa vår gamla BVC sköterska och få prata om lite saker jag undrat om, bla hennes huvudform då jag tyckte hon vart lite knölig, samt att det är så svårt att känna hennes fontanell, men den fanns allt där även om den va liten. Och ang huvudet så skulle vi ha henne i en Bumbositter och så mycket magläge som möjligt. Tycker dock inte den lilla damen alls om. Men måste man så måste man :) 
 
Annars har dagen rullat på, jag har roat mig med att plocka bort dom sista julsakerna, nu ska jag bara få upp allt på vinden igen med, men de får jag ta imorgon, för det har jag verkligen ingen ork med nu. Vart fullt upp hela dagen, så nu är det gott att få sitta i soffan och bara slappna av :) Alla barnen sover så gott. Rebekah somnade gott efter ett mysigt bad, hon älskar verkligen att bada jämfört med sina bröder som bara skriker så fort dom får lite vatten på kroppen. 
 
Så nu sitter jag här ensam och suddar ute i cyberspace. Jörgen jobbar ju, men imorgon är de en ny dag och jag ska väl försöka komma i säng lite tidigare idag än föregående dagar :) 
 
 
Glad tjej påväg hem från BVC :-)
 
 
Ligga i babysittern är trist, SITTA skareva ;)
 
 
En mamma
 
 
Jag och Linus hade lite skoj framför kameran ;) 
 
 
Passade på att rensa bort alla 62 kläder idag =( 
 
 
Nybadad tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback